CONDICIONS GENERALS DE CONTRACTACIÓ

En el present document s'estableixen les condicions generals de contractació per les quals es regeix l'ús d'aquesta pàgina web (cistelles.lortiga.cat) i la compra de productes i/o l'alta en el servei de subscripció en aquesta, qualsevol que sigui el mitjà digital, suport o dispositiu a través del que es pugui accedir, entre SOLC ECOSERVEIS, SL i els seus clients.

Es prega a l'usuari que llegeixi atentament les presents condicions generals de contractació, la política de privacitat i la política de cookies abans d'usar la present pàgina web.

S'informa els usuaris que DELHORTACASA es reserva el dret a modificar, sense previ avís, les presents condicions generals de contractació, respectant en tot cas les condicions generals vigents en el moment de realització de la contractació o compra realitzada per l'usuari.

L'usuari, amb l'acceptació dels termes i condicions, declara conèixer i acceptar els tràmits aquí exposats com a necessaris per a procedir a la compra.

Dades identificatives del responsable del lloc web

Societat

SOLC ECOSERVEIS, SL (en endavant, DELHORTACASA)

N.I.F

B-65845844

Direcció

Passeig de la Creu, 46 F, de la localitat de Sant Cugat del Vallès (08173 - Barcelona)

Direcció de correu electrònic

delhortacasa@lortiga.cat

Pàgina web

https://cistelles.lortiga.cat/cistella/

Registre mercantil

Inscrita al Registre Mercantil de Barcelona amb número de Tomo 43254, Folio 68, S8, hoja nº B 428934.

Informació del contingut web

DELHORTACASA, administrador de la web cistelles.lortiga.cat, ofereix un servei de subscripció i venda online de cistelles de fruita i verdura ecològiques, de proximitat i de temporada, així com altres productes alimentaris frescos i envasaments certificats ecològics.

Abans de comprar

Els usuaris que naveguin a través de la present pàgina web podran visualitzar, classificats per categories i subcategories, la totalitat de productes oferts per a la seva adquisició.

Fent clic en cadascun d'ells, l'usuari accedeix a una fitxa completa del producte en les quals es podrà veure una descripció del producte, la seva disponibilitat i preu. De la mateixa manera, s'informa als usuaris que les dades informatives proporcionades a la descripció dels productes es realitzen sobre la base de les dades proporcionades pels seus proveïdors.

Els preus dels productes i/o serveis indicats a la pàgina web són mostrats en euros i inclouen l'I.V. A. aplicable i/o qualsevol altre impost que fos aplicable. Aquests preus seran en tot moment els vigents, exceptuant els possibles errors tipogràfics manifestos. S’informa a l’usuari que les despeses d’enviament són fixes, quatre (4) euros, I.V.A. inclòs. En funció del volum final de la comanda o de si aquesta respecta on no el contingut inicial de la cistella, el preu del transport estarà inclòs dins el preu final o serà un preu a part.

S'informa l'usuari que la compra de les cistelles sempre representa un descompte respecte a la compra dels mateixos productes de manera lliure, és a dir, sense el sistema de cistelles. Com més gran sigui la compra a través del sistema de cistella, més gran serà el descompte respecte a la compra dels mateixos productes de manera lliure.

Els preus de les cistelles inclouen el transport sempre que no es treguin més del màxim de tres (3) productes permesos. Si es treuen més de tres (3) productes, desvirtuant el contingut de la cistella inicial proposta per DELHORTACASA per a aquella setmana, la cistella passarà automàticament a ser considerada pel sistema com una cistella lliure, perdent el descompte per compra a través de cistella. En aquest cas, es mostrarà en pantalla el concepte “transport” de quatre (4) Euros a part en el tiquet. Així mateix, la compra lliure que superi la quantia de quaranta cinc (45) Euros de tiquet, té el transport gratuït, de manera que, si es fa una comanda lliure superior a aquest import, el concepte “transport” de quatre (4) euros no constarà en el tiquet final, sent el seu import gratuït per a l'usuari.

S'informa l'usuari que la compra mínima per a poder realitzar una comanda és de vint-i-tres (23) euros (IVA inclòs), despeses d'enviament a part.

Servei de subscripció flexible, alta, terminis i formalització de comandes

Per a gaudir del servei de cistelles ecològiques a domicili prestat per DELHORTACASA, l'usuari pot donar-se d'alta a través del sistema de SUBSCRIPCIÓ FLEXIBLE.

En formalitzar l'alta, una vegada s'hagi realitzat la primera comanda, l'usuari disposarà d'un formulari d'inscripció. En aquest formulari, l'usuari podrà seleccionar el sistema de subscripció que prefereixi, podent seleccionar la grandària de la cistella (petita, mitjana o gran) i la seva periodicitat (setmanal o quinzenal) i si es volen OUS o no de manera periòdica i quantes dotzenes es volen.

S'informa l'usuari que la subscripció no fa que les comandes siguin obligatòries, podent-se cancel·lar, modificar, substituir o donar-se de baixa de la subscripció en qualsevol moment, sempre respectant els períodes habilitats per a tal efecte.

El sistema de subscripció consistirà en el pagament d'un preu (establert durant el procés de contractació) i tindrà dret a rebre una cistella amb productes preseleccionats per l'usuari. En cas que un producte seleccionat en la cistella no estigui disponible o no sigui de temporada, l'usuari i/o DELHORTACASA podrà substituir-lo per un producte similar en característiques i/o preu.

A fi que l'usuari s'inscrigui en el servei de subscripció, DELHORTACASA sol·licitarà a l'usuari el registre en la pàgina web, havent d'indicar, a més del detallat en el present document, el nom i el cognom, el DNI/NIE/NIF, el tipus de pagament (domiciliació), el codi IBAN del compte corrent al qual es vulgui girar el cobrament, la periodicitat en la qual vol rebre una cistella (setmanal o quinzenal), la grandària de la cistella (petita, mitjana i/o gran), així com les dades de contacte, com ara adreça a la qual efectuar l'enviament, una adreça de correu electrònic i un telèfon de contacte.

S'informa l'usuari que, en cas de no facilitar les dades sol·licitades, DELHORTACASA no podrà prestar els serveis prestats a través de la seva pàgina web.

Com funciona el sistema de subscripció flexible: S'informa l'usuari que cada dijous nit, previ a la setmana en la qual rebries la cistella, el sistema genera de manera automàtica una cistella provisional segons la subscripció triada. Posteriorment, l'usuari rebrà un correu electrònic amb la informació de la comanda generada automàticament i del seu contingut. L'usuari disposa de tot el cap de setmana (fins a les 23.59 del diumenge) per a cancel·lar la comanda, modificar-lo al seu gust o substituir-lo per una nova comanda. Aquests tràmits podran realitzar-se a través de la present pàgina web, en l'apartat COMANDES dins de l'ESPAI CLIENT. La subscripció també es pot modificar o readaptar des de l'ESPAI CLIENT, adequant-la així a les necessitats del client, podent-se modificar la grandària de la cistella o la periodicitat de la comanda. La subscripció pot cancel·lar-se, definitivament o temporalment, en qualsevol moment, enviant una sol·licitud al correu electrònic delhortacasa@lortiga.cat, indicant en l'assumpte del correu electrònic la paraula “BAIXA” o “BAIXA TEMPORAL” i incloent el formulari de “BAIXA DE SUBSCRIPCIÓ” adjuntat com a annex 1 del present document.

Terminis i formalització d’una nova comanda

La botiga i el servei funciona per setmanes, que van numerades al llarg de l'any. Els períodes per a realitzar una comanda per a la setmana següent van des de dilluns a les 00.00 hores fins al diumenge a les 23.59:00 de la setmana anterior a la de lliurament. Es recomana fer les comandes del divendres a diumenge fins a les 23.59:00, ja que la composició de les cistelles setmanals no serà definitiva fins al dijous a les 24:00 hores de la setmana anterior al lliurament de la comanda. Per això, les comandes fetes entre dilluns i dijous tenen caràcter provisional, podent l'usuari trobar-se amb alguna manca de productes i/o canvis.

S'informa l'usuari que no es podrà garantir el lliurament de la cistella si la comanda s'efectua més enllà del dilluns a les 00.00. De totes maneres, DELHORTACASA farà tot el possible per a intentar realitzar el lliurament aquella mateixa setmana en curs.

ATENCIÓ: Una vegada formalitzat una comanda, ja sigui la comanda feta pel sistema de subscripció automàtic setmanal o fet manualment per l'usuari superat el límit horari de les 23.59 del diumenge nit, la comanda no podrà ser cancel·lat ni rebutjat perquè són productes frescos.

Com realitzar una compra

Per a realitzar una comanda, l'usuari haurà de seguir el procediment de compra online i seguir les indicacions mostrades en tot moment a la pantalla. Per a qualsevol dubte, l'usuari podrà consultar les presents condicions generals de contractació.

Per a procedir amb l'adquisició de productes, l'usuari haurà de fer clic als productes en els quals estigui interessat a afegir en la cistella. A mesura que l'usuari vagi seleccionant allò que desitgi, podrà previsualizar a la secció “Tria la cistella” quins són els productes pendents de pagament. Aquest llistat s'anirà actualitzant a mesura que es vagi afegint productes.

Abans de finalitzar la compra, es facilitarà a l'usuari un llistat de productes amb els quals completar la cistella. Posteriorment, i una vegada passat a la següent pantalla, se li sol·licitaran les dades oportunes per a realitzar la contractació, donar-se d'alta a la plataforma, donar-se d'alta al servei de subscripció i les dades necessàries per a realitzar l'enviament.

Sistema de Pagament

El pagament dels productes i/o del servei de subscripció contractats es realitzarà a través de domiciliació bancària. La present pàgina web compta amb un siste de xifrat per a que la transmissió de dades es realitzi de manera segura.

L'usuari podrà facilitar les dades de pagament al final de la compra, i estarà subjecte a les següents condicions:

En cas que l'import de la compra es carregui fraudulenta o indegudament utilitzant el número IBAN de l'usuari, donarà dret al comprador a exigir la immediata anul·lació del càrrec. No obstant això, si la compra hagués estat efectivament realitzada pel comprador i l'exigència de devolució no fos conseqüència d'haver-se exercit el dret de desistiment o de resolució, aquell quedarà obligat enfront de l'empresari al rescabalament dels danys i perjudicis ocasionats a conseqüència d'aquesta anul·lació. Si s'ha realitzat algun càrrec indegut o fraudulent, l'usuari haurà de comunicar-lo a DELHORTACASA mitjançant correu electrònic a l'adreça delhortacasa@lortiga.cat o telefònicament al número 654344884, en el menor temps possible perquè DELHORTACASA pugui realitzar les gestions oportunes.

Una vegada finalitzat la comanda, DELHORTACASA enviarà sempre un correu electrònic a l'usuari confirmant la realització d'aquesta.

Informar que els cobraments es faran efectius en el compte indicat pel client en el termini que va des del lliurament de la comanda i set (7) dies naturals després d'aquesta.

S'informa l'usuari que per al cas que sigui retornat un rebut, pel motiu que sigui, DELHORTACASA es reserva el dret a retornar el rebut automàticament aplicant un recàrrec de tres (3) euros (iva inclòs), en concepte d'aquelles despeses que s'hagin pogut ocasionar.

Se informa al usuario que podrá visualizar el comprobante de compra y de los servicios y/o gestiones que corresponden al pedido realizado o al histórico de estos en el apartado de ESPACIO CLIENTES / PEDIDOS.

Sistema de caixes plegables d’entrega de comandes i fiança

S'informa l'usuari que seguint la política mediambiental de DELHORTACASA i amb l'objectiu de no generar residus de cartó d'un sol ús, les comandes de subscripció es lliuraran exclusivament en una caixa de plàstic plegable que posteriorment DELHORTACASA recollirà. L'usuari es compromet a retornar la caixa buida, neta i en bon estat de conservació. L'usuari disposa de dues caixes de plàstic plegables i haurà d'abonar una fiança de tretze (13) euros per a fer ús d'aquest servei.

En qualsevol cas, si l'usuari sol·licita la baixa definitiva dels nostres serveis, DELHORTACASA realitzarà la devolució d'aquesta fiança, sempre que l'usuari ho sol·liciti expressament en el formulari que se li enviarà, podent realitzar una última comanda en la qual s'haurà de retornar definitivament la caixa i per tant se li descomptarà l'import de la fiança o sol·licitant la recollida de la caixa, sense realitzar cap comanda, i en el qual únicament se li cobrarà l'import de quatre (4) euros, en concepte de transport, i que seran descomptats de la fiança, quedant a favor del client nou (9) euros que se li abonaran mitjançant transferència bancària al número de compte que ens indiqui en els següents vint (20) dies hàbils. A fi que l'usuari tramiti la BAIXA DEFINITIVA del servei a DELHORTACASA, serà necessari que sigui comunicat a l'adreça de correu electrònic delhortacasa@lortiga.cat.

Ara bé, si l'usuari fa la devolució de la caixa trencada i/o bruta, DELHORTACASA podrà utilitzar l'import de la fiança per a realitzar la corresponent reparació i/o neteja de la caixa.

Enviament de Comandes. Lloc i horari d’entrega. Absències i alternatives a l’entrega de la comanda no entregada.

S'informa que les despeses d'enviament seran gratuïts per a comandes superiors a quaranta cinc (45) euros.

L'usuari serà l'únic responsable d'introduir una adreça de lliurament completa i correcta, sense que DELHORTACASA sigui responsable de la inexactitud de la mateixa i dels perjudicis que pugui causar en l'enviament de productes. En alguns casos, és possible que en el moment de sortida de la comanda s'informi el client d'aquest fet, i que el transportista activi les funcions de seguiment per a garantir el lliurament.

Cada client té assignat un dia i horari de lliurament habitual que es concerta amb la primera comanda i que s'especifica en el procés de confirmació de cada comanda. En cas que no s'hagi indicat durant el procés d'alta l'horari habitual en el qual s'ha de realitzar el lliurament, DELHORTACASA cridarà a l'usuari per a concretar una franja horària.

Informar que el lliurament de la comanda es realitza dins d'una franja horària, que va d'una (1) hora a quatre hores i mitja, aproximadament. Indicar que el retard en el lliurament de la comanda no serà motiu de penalització a DELHORTACASA.

Per a agilitar el procés de lliurament, l'usuari es compromet a proposar una alternativa per a la realització del lliurament de la comanda en cas que no hi hagi ningú en l'horari pactat en l'adreça facilitada. Per a això, podrà indicar la direcció d'un veí i/o l'acceptació que li podem deixar al replà de la seva porta si ens obre algun veí de la comunitat, per exemple.

Destacar que es considerarà efectuat el lliurament de la comanda quan es posi a la disposició de l'usuari la comanda segons les indicacions recollides en els punts anteriors del present document, estant l'usuari present o no en el moment del lliurament.

DELHORTACASA no assumirà cap responsabilitat pel retard en el lliurament de les comandes quan aquest retard sigui culpa exclusiva del comprador o de la persona autoritzada. Tampoc serà responsable dels retards en el lliurament de les comandes quan els retards siguin culpa del transportista o mal funcionament del servei, ni hi hagi problemes amb les xarxes de carreteres, per inclemències meteorològiques, per problemes amb els proveïdors o trencaments d'estoc, conflictes socials, vagues, explosions, inundacions, actes i omissions del Govern, i en general tots els supòsits de força major o de cas fortuït. Igualment, s'informa l'usuari que els terminis de lliurament es poden veure alterats per qüestions logístiques.

El client assumeix els riscos de deterioració, menyscapte, danys i pèrdua dels productes de la comanda a partir del moment del lliurament d'aquests. El client serà responsable del magatzematge i conservació dels productes en les condicions oportunes.

DELHORTACASA informa que realitza enviament de comandes a Sant Cugat del Vallès, Cerdanyola del Vallès, Rubí i poblacions pròximes.

Substitució o descompte de productes en cas d'indisponibilitat

DELHORTACASA es reserva el dret de descomptar del preu final qualsevol producte que s'hagi inclòs en la comanda i que, per causes internes del servei o externes de proveïment, o meteorològiques, no es puguin lliurar. En qualsevol cas, DELHORTACASA es reserva el dret a substituir un producte determinat per un de característiques i valor similar en cas d'indisponibilitat del producte. Les manques, canvis o substitucions de productes respecte de la comanda inicial vindran degudament comunicades en l'albarà de lliurament.

Impostos i altres càrrecs

En el cas d'existir taxes d'importació i/o tràmits duaners, aquestes despeses seran a càrrec del comprador.

Política de devolucions

Segons l'indicat a l'article 103.d) i l'article 103.a) del Text Refós de la Llei General per a la Defensa dels Consumidors i Usuaris el client no disposarà del dret de desistiment donada la naturalesa dels productes comercialitzats en la present pàgina web. És a dir, el dret de desistiment no aplicarà per a aquells béns que:

  • Poden deteriorar-se o caducar ràpidament, hagin estat oberts o consumits parcialment.
  • No siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d'higiene i que hagin estat oberts després del lliurament.
  • Després del seu lliurament i tenint en compte la seva naturalesa s'han barrejat de manera indissociable amb altres béns.

Si el motiu de la devolució de la comanda es deu al fet que algun producte està defectuós o perquè no havia estat sol·licitat, DELHORTACASA es fa càrrec de les despeses de recollida. En cas que la devolució del producte sigui perquè l'usuari decideix que no vol el producte o perquè no és del seu gust, DELHORTACASA retornarà l'import pagat pel client, excepte les despeses de devolució, que seran a càrrec de l'usuari.

En cas que l'usuari detecti una incidència en la comanda lliurada o que no hagi rebut un producte que sí que consta en l'albarà de lliurament o que hagi rebut un producte en males condicions, en tractar-se de producte fresc, aquest ha d'avisar abans de 24 h d'haver rebut la comanda d'aquest fet mitjançant correu electrònic a l'adreça delhortacasa@lortiga.cat, indicant nom, cognoms i número de client, número d'albarà de la comanda, producte que es reclama i motiu.

En cas que la reclamació es formuli perquè un producte ha arribat en mal estat, l'usuari haurà d'incloure en la comunicació indicada anteriorment, una fotografia d'aquest. Si DELHORTACASA considera que el producte està en mal estat, procedirà a l'abonament o cancel·lació pertinent del producte per a no cobrar-lo. En cap cas es restituirà el producte en mal estat o no lliurat. DELHORTACASA sempre realitzarà abonaments a l'albarà generat per a no fer efectiu el cobrament. Si la incidència no es comunica abans de 24 hores des del lliurament de la comanda, DELHORTACASA es reserva el dret a no efectuar cap abonament.

Informar que una vegada es faci efectiva la baixa al servei de subscripció de l'usuari, s'extingiran les obligacions de les parts d'executar el contracte.

Atenció al Client

DELHORTACASA posa a la disposició de l'usuari dues modalitats de contacte per a aclarir les qüestions que puguin sorgir-li:

  • Telefònicament: De dilluns a divendres de 9h. a 17h, Espanya, a través del número de telèfon 654344884.
  • A través del correu electrònic delhortacasa@lortiga.cat sota l'assumpte “ATENCIÓ Al CLIENT – DELHORTACASA”

Legislació aplicable. Submissió a fur

L'ús de la nostra pàgina web i els contractes de compra de productes a través d'aquesta pàgina web es regiran per la legislació espanyola.

Qualsevol controvèrsia que sorgeixi o guardi relació amb l'ús de la pàgina web o amb aquests contractes serà sotmesa a la jurisdicció no exclusiva dels jutjats i tribunals espanyols.

Si vostè està contractant com a consumidor, res de la present clàusula afectarà els drets que com a tal li reconeix la legislació vigent.

Informació sobre resolució de disputes en línia/arbitratge de consumidors

En virtut del que es disposa al Reglament (UE) 524/2013, d'aplicació a tota la Unió Europea, la Comissió Europea proporciona una plataforma de resolució de disputes en línia i que DELHORTACASA posa a la disposició dels usuaris de la present website en el següent enllaç: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Mitjançant aquest enllaç, els usuaris del lloc web podran accedir a la Plataforma europea de Resolució de Conflictes en línia (ODR). En cas que l'usuari hagi tingut un problema amb una compra o la prestació d'un servei online, podrà fer ús d'aquest mitjà per a presentar qualsevol reclamació en relació amb aquesta compravenda o prestació de serveis, així com optar per la solució extrajudicial del conflicte suscitat.

ANNEX 1

BAIXA DE LA SUBSCRIPCIÓ

A______________ a _____ de ______________ de 202__ 

Att. Servei d’ Atenció al client de SOLC ECOSERVEIS, SL

Passeig de la Creu, 46 F

08173 - Sant Cugat del Vallès (Barcelona)

delhortacasa@lortiga.cat

Per la present els comunico el meu desig de desistir del contracte de subscripció que a continuació relaciono:

Nom i Cognom: _____________________________

D.N.I. ___________-__

Direcció d’enviament: _________________________________________ de la localitat de ______________, C.P. _______ - ________ (Ciutat).

E-mail: __________________@_______________

Telèfon de contacte: ____________________

Signatura:

{raw:block_cisnavinf}
×